۴ پاسخ

چون من تا می ایستم نمیتونم بی حال میشم بدنم میلرزه وسست میشه دکتر گفت قرص آهنت رو روزی دوتا بخور

دیگه چون بارداریم منم اینطوریم حال ندارن انرژی هم ندارم عادیه عزیزم تا زایمان کنی

بنظرم فصل عوض پیشه از اونه

احتمالا آهن بدنت کمه

سوال های مرتبط

مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان النا و سلنا مامان النا و سلنا ۴ ماهگی