پسر من. رفلاکس شدید داره همه چیو میخوره و بالا نمیاره جز سوپ معدش اصلا سوپ هضم نمیکنه
عزیزم هربچه ای فرق داره..باید همه چی تست کنی براش متوجه بشی با چی اذیت شده
مثلا پسرمن با هویج و کدوحلوایی رفلاکسش شدید شد درصورتی دکترش گف اصلا هویج برای رفلاکس بد نیست
منم فقط سوپ🥺
فعلا سوپ
فرنی
لعاب برنج
موز سیب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.