۴ پاسخ

پسر من. رفلاکس شدید داره همه چیو میخوره و بالا نمیاره جز سوپ معدش اصلا سوپ هضم نمیکنه

عزیزم هربچه ای فرق داره..باید همه چی تست کنی براش متوجه بشی با چی اذیت شده
مثلا پسرمن با هویج و کدوحلوایی رفلاکسش شدید شد درصورتی دکترش گف اصلا هویج برای رفلاکس بد نیست

منم فقط سوپ🥺

فعلا سوپ
فرنی
لعاب برنج
موز سیب

سوال های مرتبط