منم قند نداشتم نه تو بارداری هیچوقت ولی بعد امپول ریه تو بیمارستان قندم بالارفت انسولین زدن. تا یک هفته مراعات کن حتی برنج و ماکارونی نخور. رژیم بیمارستان ک اینجوری بود
من بستری شدم خودشون میگفتن خرما بخور
موز و بیسکوییت و هندونه و نوشابه هم خوردم
اتفاقی نیوفتاد
بله ضرر داشته
تا ۴ ۵روز باید مراقبت کنی
چرا داد سرویکست کوتاهه؟
من خوردم نه زیاد اگ قندت بالا نباشه از قبل مشکلی پیش نمیاد
اره نخور دیگه تا چندروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.