من و پسرمم پارسال گرفتیم.. من خیییلی داغون شدم همه جونم ابله بود و تب و لرز تا یک هفته. بعضی لکه هاش هم مونده...
اما پسرم خداروشکر دوسه تا بیشتر نزد و خیلی راحت بود .
هرچی زودتر بگیرن بهتره
خیلی سخته من پسرم س ماهش بود باهم گرفتیم
دخترم ۸ ماهه بود باهم گرفتیم هردومون افتضاح بودیم
آخی خیلی سخته ایشالا دوره اش زود تموم بشه منم سن بالا گرفتم
وای من گرفتم اونموقع دخترم ۴ ماهش بود اونم گرفت خیلی وحشتناک بود 🥺🥺
وای درکت میکنم من دوسال پیش گرفتم ناااابود شدم اصن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.