۶ پاسخ

من و پسرمم پارسال گرفتیم.. من خیییلی داغون شدم همه جونم ابله بود و تب و لرز تا یک هفته‌‌. بعضی لکه هاش هم مونده...
اما پسرم خداروشکر دوسه تا بیشتر نزد و خیلی راحت بود .
هرچی زودتر بگیرن بهتره

خیلی سخته من پسرم س ماهش بود باهم گرفتیم

دخترم ۸ ماهه بود باهم گرفتیم هردومون افتضاح بودیم

آخی خیلی سخته ایشالا دوره اش زود تموم بشه منم سن بالا گرفتم

وای من گرفتم اونموقع دخترم ۴ ماهش بود اونم گرفت خیلی وحشتناک بود 🥺🥺

وای درکت میکنم من دوسال پیش گرفتم ناااابود شدم اصن

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان رستاگلی🌸🧚‍♀️ مامان رستاگلی🌸🧚‍♀️ ۳ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۴ سالگی
مامان نور خونه مامان نور خونه ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی