دفعه قبلی ک بچت ایست قلبی کرد تو چن هفته بودی؟ یعنی دیگ تهوع نداشتی اصلا؟ یا بی میلی به غذاها؟
سالمه نگران نباش منم کمتر بالا میارم فقط حالت تهوع دارم کم کم بهتر میشیم
😂😂😂😂😂
منممممم
نگران نباش گلم انشالله که چیزی نیست
🤣🤣🤣🤣خداروشکر که دیگه نیاوردی اینطوری که بهتره
نگوووو دختر خوشبحالت یه روز راحتی ببین فردا چه بلای سرت بیاد من هروز که میگم حالم خوبه فرداش عذاب الهی میاد سراغم نگو خیلیم عالی 🙂🙂🙂🤣🤣🤣
نگران نباش منم دوسه روز حالم خوبه یه هفته بد
وااااا واقعا نگرانی؟یا مسخره میکنی؟!
قرار نیست هرروز بالابیاری که
من خودم دوسه روز یه بار بالامیارم
ولی حس تهوع مدام باهامه
عزیزم چرا نگرانی؟😅
خیلی حس بدیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.