۸ پاسخ

نگران نباش من تا الان اصلا علایمی نداشتم

منم ندارم کلا😂😂😂

دو روزه مردم از سر درد🤕

کاش نداشتم منم

درسته مادر شدن سخته و هرچیزی رو قراره تجربه کنه ولی اینکه یکی دو روز علائم نداشته باشی دیگه جای نگرانی نیست
من خودم اوایل بارداری که اصلا علائم نداشتم الان یه هفته ای هست که تنها علائمم خواب آلودگی و خستگیه

علایم میادو میره طبیعیه

سلام منم همینجورم چندروز پیش ب شدت حالت تهوع داشتم‌ ولی دو روزه احساس میکنم علائمم کم شدن 😒

چه علائمی؟ علائم نداره که

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان 👧🏻LIAM O MINEL👶🏻 مامان 👧🏻LIAM O MINEL👶🏻 ۶ ماهگی