من یه روز علایم دارم یه روز اصلا ندارم طبیعیه خیلی نگرانم ؟

۶ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه

این بازی هورموناست عزیزم

من فقط دو روز حالت تهوع داشتم دیگه هیچ علایمی ندارم

اره طبیعیه نگران نباش❤️

من کلا علائم ندارم
بعدشم طبیعیه همه ک علائم ندارن

طبیعیه برو ۸ هفته شدی میایی میگی مردم از علائممم😂

سوال های مرتبط