خانوما طبیعیه یه روز علایم خیلی زیاده ی روز نیست؟

۴ پاسخ

بله منم همینم

اره من تا ۱۰هفته خوب بودم بعدش استفراغ و حالت تهوع گرفتم الان دوروز ی بار سه روز ی بار اینجوری میشم

منم‌همینطورم

بله منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری