۳ پاسخ

سلام عزیزم انشالله که به سلامتی زایمان کرده باشی و معجزه کوچولوت عالی باشه🙏🙏در مورد کار دکتر نظری رضایت دارید؟ هزینه نهاییتون چقدر شد؟؟

دکتر منه زیرمیزی نمیگیره خودش،با بیمه انلاین قرارداد نداره،بیمارستانم فقط نیکان غرب قرارداد داره

دکتر منه اما هنوز نمیدونم زیر میزی میگیره یا نه 🤣

سوال های مرتبط