دخترا من چن روزه واژن درد دارم طبیعیه؟

۶ پاسخ

من ندارم
سرویکست چنده؟

از اول ماه هفت شروع شده 😕
خیلی درد داره

از۱۷هفته همچنان دارم

منم دارم هم ب ماما هم ب. دکتر گفتم گفتن چیز مهمی نیست

من از الان دارم😣

من هم دارم میترسم ☹️☹️از طول سرویکس

سوال های مرتبط

مامان دیاناخانوم 🌼💞 مامان دیاناخانوم 🌼💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🩷🧿 مامان ماهلین🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری