سلام سزارینی ها از کی گن بستین ؟

۵ پاسخ

من تازه شروع کردم به بستن شکمم

دکتر من گفت از ده روزگی شل ببند چون رحم کامل جمع نشده درد نگیرع،بعد از چهل روزگی دیگه محکم ببند

دکتر من توی همون اتاق عمل گن رو میبنده
زود شکم ادم جمع میشه

منم بعداز ۸روز کن بستم اما خیلی درد دارم امروز بعداز ۱۴روز باز کردم

از روز بعد از عمل

سوال های مرتبط

مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان جوجم🐣 مامان جوجم🐣 ۹ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی