۳ پاسخ

اگر هیچی نبندی شکم شل میشه حتی جمع بشه شل میمونه

از روز اول شال بلند رو دو دور محکم بستم صبح تا شب تا ۱۰روز،از دهم تا چله هم هروقت خونه بودم بستم بیرون رفتم باز کردم از قبل زایمانم بهترشد،گن خیلی سفته به روده و رحم اسیب میزنه ریسکیه مثلا از دهم گن ببند

من هیچ نبستم شکمم الان تخت

سوال های مرتبط

مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🫀 مامان ماهلین کوچولو🫀 ۱ ماهگی
مامان جوجم🐣 مامان جوجم🐣 ۹ ماهگی
مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی