۵ پاسخ

من تا چهل روز نتونسم بعدداونم تنبلی میکنم تو بستنش🫠

ن بعضی موقع ها یادم بیوفته میزنم واقعا وقت پیدا نمیکنم خیلی موقع ها

من از فردا باید ببندم دکتر گفته و امروز امتحانی بستم یکم سختم بود🤕

من اصن نبستم
ولی بعد زایمان خیلی شکمم کویچک شده‌بود
خودم پرخوری کردم الان شکم دارم

اصن نبستم

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی
مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۴ ماهگی
مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد