۲ پاسخ

بوی بد دهان میتونه از همون معده درد باشه،برو دکتر ببین معدت میکروبی یا اسیدی نشده؟
من خودم وقتی معدم اسیدی میشه شربت آلومینیوم ام جی میخورم بعد غذا ارومم میکنه

یوبس نیستی ؟.

سوال های مرتبط