۷ پاسخ

مسموم شدی، بهش میگن اروغ گوگردی.
وقتی غذای سنگین میخوری و یا چندتا چیزو روهم میخوری، الانم ک عیده موقع تخمه و اجیله ادم خیلی اینجوری میشه.
فقط راهش اینه نخوری تا قبلیا هضم شن

منم اینجوری شدم میگن برای زایمانه ولی حسم میگه ویروسه هیچی دیگه بزار تموم شه اگه ویروسه راهی نیس برنج و ماست و موز بخور

عرق نعنا بخور یکم

یه نوع مسمومیته. سعی کن تخمه کدو نخوری. چیزای چرب نخور فعلا. دوغ بخور بهتر کنه حالتو

سعی کن یه ۱۲ساعت چیزی نخوری

ی قرص فاموتدین ۲۰ بخور

فک کنم ترش کردی اب و ابلیمو بخور سعی کن غذا نخوری تا خوب شی من قبلا اینجوری میشدم

سوال های مرتبط

مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی