۵ پاسخ

ای جووونم.این لباس ودقیقا۴ساله پیش واسه دختربزرگم گرفتم الان کوچیکه هم داره میپوشه مرگ نداره🥹😁😍

چقد نازه و تودل برو خداحفظش کنه برات 🧿❤

ای جاااانم ‌خدا حفظش کنه برات 🥰🥰🥰

عزیزممم ناز🥰❤️‍🔥

عروووسک،😍😍

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی