حالا یه بار خوردید اشکال نداره
ولی بصورت کلی اگر همیشه و زیاد از ادویه جات خصوصا ادویه تند استفاده کنید به مرور باعث چرب شدن کبد میشه
من تو پونزده هفته رفتم جنوب همه غذاها و سس ها اتیش بود ولی محل ندادم خورم انقدرم حال داد که نگو الانم گاهی ویارم تندیه میخورم اما نه همش مثلا هفته ای یکی دو وعده
حالا یبار چیزی نمیشه ولی میگن مصرف غذای تند و پر ادویه رنگ پوست بچه رو تیره میکنه
نه عزیزم ضرر نداره من خودم عاشق غذا های تندم از اولم خوردم
دیگه خوردی عزیزم گذشت و رفت در کل چیزای تند خوب نیست خوردنش سعی کن نخوری
زیادروی نکن فقط همین
تندی باعث جنب و جوش جنین میشه و کلا جنین دوست نداره ولی یکبار در ماه اشکالی نداره استرس نگیر
میگن ادویه های تند روی رنگ پوست بچه اثر میزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.