۱۳ پاسخ

سلام شما خریدی

از کجا باید بخریم؟چه فرقی میکنه با مولفیکس اینا؟همون مدلن دیگ؟!

جان ب ب عالیه یکساله نیم میخرم

منم اگه دخترم حساسیت نده میخوام کوکومی ببندم آخه همون یه تومن پوشک رو میدم چهار تا خوراکی
آدم حرصش میگیره دقیقا تو پول برینه

اینجا ۳۲تاییش ۱ تومن تا۱۵۰۰ هست

دوستم گفت بخر نرخ جدید روش زده 900😏

واقعا ۸۵۰؟😳

مارک خوبیه ولی من کانفی استفاده میکردم نوزادیش چون حساس بود خیلی خوب بود از ۸ماهگی تا الان مپلفیکس بستم باز دوباره الان حساسیت میده با این که مدام میشورم زود زودم عوضش میکنم،باز امروز رفتم کانفی گرفتم،نهایت ۳۰۰ بیشتره دیگه لااقل پای بچم نمیسوزه

از کجا باید خرید؟

جان ب ب خوبه من یکبار گرفتم ولی بچم حساسیت کرد

قیمتش چنده

این چیه چطوریه

بنظرت خوبه یعنی؟

سوال های مرتبط