سلام اسهال در سی و یک هفته خطرناکه

۳ پاسخ

ویروس اومده یک هفته دچارش بودم

اب و مایعات زیاد بخور بیشتر از ۳ بار در روز شد برو دکتر

اسهال کلا خوب نیست
چون آب بدن کم میشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوقی💚 مامان فندوقی💚 هفته سی‌ویکم بارداری