مامانا اسهال تو هفته من خطرناکه؟

۵ پاسخ

خیلی اذیت میشه آدم با اسهال من ۵ ماه کلا اسهال بودم اینقد دکتر رفتم تازه یکم درست شده

بچه زیاد وزن نمیگیره بدن کم آب میشه

دوتا موز بخور عزیزم سریع اسهالتو خوب میکنه

در عوض امروز خیلی مایعات مصرف کن مخصوصا آب سیب

نه بعید بدونم خطری داشته باشه ولی آب بدنت کم میشه دیگه چیزای سف کننده بخور مثلا سیب بِه

اگر بعد از یبوست باشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان سارو مامان سارو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن وتودلی مامان کارن وتودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان دخمل تو دلیم مامان دخمل تو دلیم هفته بیست‌ونهم بارداری