منم از دیروز روانم ولی اسهال نیستم
طبیعی که نیست عزیزم معمولا یبوست توی بارداری رایج هستش ولی خطرناک هم نیست شاید واسه میوه های این فصل یا ویروسی باشه حتما برو دکترت دارو بده خوب بشی چون بیرون روی آب بدنت رو به شدت کاهش میده واین اصلا برای خودت و جنین خوب نیست
منم گهگاهی میگیرم استرس نگیر بابتش
فقط غذا سفت بخور
مثلا من وقتایی گیلاس میخورم میوه تابستونی میخورم روان میشه
نگران نباش
منم امروز روان بودم و دل درد داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.