بچه ها تو هفته من اسهال طبیعیه یا خطرناکه؟🤦‍♀️

۴ پاسخ

منم از دیروز روانم ولی اسهال نیستم

طبیعی که نیست عزیزم معمولا یبوست توی بارداری رایج هستش ولی خطرناک هم نیست شاید واسه میوه های این فصل یا ویروسی باشه حتما برو دکترت دارو بده خوب بشی چون بیرون روی آب بدنت رو به شدت کاهش میده واین اصلا برای خودت و جنین خوب نیست

منم گهگاهی میگیرم استرس نگیر بابتش
فقط غذا سفت بخور
مثلا من وقتایی گیلاس میخورم میوه تابستونی میخورم روان میشه
نگران نباش

منم امروز روان بودم و دل درد داشتم

سوال های مرتبط

مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری