سلام تو هفته من ببخشید اسهال طبیعیه؟

۴ پاسخ

من تو هفته شما یبوست داشتم

اسهال چاره داره یبوست لعنتیییی

نه طبیعی نیست

نه معمولا

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری