زیر دوسال براشون خوب نیست دچار کمبود توجه تمرکز و علایم بیش فعالی میشن بهتره کتاب های مناسبسنشون تهیه کنید بزارید جلوشون و به کارتتون برسید
والا من براش تلویزیون میذارم ببینه دوست داره هواسش هم پرت میشه
من شنیدم اصلا خوب نیست تا۲سال باعث عدم تمرکز و پیش فعالی میشه لا اقل تا۶ماه نزارر ببینه
😁😁😁😁😁😁😁😁
من میزارم یکی دوماهه
بیشتر اوقات تنهام و واقعا نیازه
عشقم خواب شب نویان الان تنظیم شده؟
وقتایی ک مهمون دارم کار دارم رفتنی دستشویی .کارتون پوکویو میزارم ولی ن زیاد
آره ی وقتا مجبورم
هرازگاهی اره
بعضی وقتا دیگه واقعا فکم خسته،میشه ناچارم
اصلا و ابدا
بله بعضی وقتا مجبورم مثلا دستشویی رفتنی😩🤦♀️
ولی میگن خوب نیست
اره باباش که فوتبال نگاه میکنه باباش میگه بزار نگاه کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.