کسی بوده بزاره بچش تلویزیون ببینه یا الان میراره

۱۲ پاسخ

زیر دوسال براشون خوب نیست دچار کمبود توجه تمرکز و علایم بیش فعالی میشن بهتره کتاب های مناسبسنشون تهیه کنید بزارید جلوشون و به کارتتون برسید

والا من براش تلویزیون میذارم ببینه دوست داره هواسش هم پرت میشه

من شنیدم اصلا خوب نیست تا۲سال باعث عدم تمرکز و پیش فعالی میشه لا اقل تا۶ماه نزارر ببینه

😁😁😁😁😁😁😁😁

تصویر

من میزارم یکی دوماهه
بیشتر اوقات تنهام و واقعا نیازه

عشقم خواب شب نویان الان تنظیم شده؟

وقتایی ک مهمون دارم کار دارم رفتنی دستشویی .کارتون پوکویو میزارم ولی ن زیاد

آره ی وقتا مجبورم

هرازگاهی اره
بعضی وقتا دیگه واقعا فکم خسته،میشه ناچارم

اصلا و ابدا

بله بعضی وقتا مجبورم مثلا دستشویی رفتنی😩🤦‍♀️
ولی میگن خوب نیست

اره باباش که فوتبال نگاه میکنه باباش میگه بزار نگاه کنه

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی