خانما بهترین شیرخشک بنظرتون چه شیر خشکیه؟؟؟

۸ پاسخ

بستگی داره بچه با کدوم وزن گیری ۸خوبی داشته باشه و یبوست نگیره.

گیگوزوببلاک

نان شبیه به شیر مادره
بیومیل و گیگوز شنیدم وزن دهی خوبی دارن
خودم ببلاک میدادم به بچه اولم زیاد تعریفی نبود ولی مشکل دفع نداشت
خواهرم آپتامیل میداد به بچه ش خوب بود بهش میساخت
کلا شیرخشک سلیقه ایه باید بسازه به نوزاد

گیگوز و اپتامیل۱

ی متخصصی میگفت نان ،شبیه ترینه به شیر مادر

نان اگه نارس باشه بچه پری نان

دکتر باید بنویسه

چاق کننده هم باشه؟

سوال های مرتبط

مامان نورا🌞 مامان نورا🌞 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی