بستگی داره بچه با کدوم وزن گیری ۸خوبی داشته باشه و یبوست نگیره.
گیگوزوببلاک
نان شبیه به شیر مادره
بیومیل و گیگوز شنیدم وزن دهی خوبی دارن
خودم ببلاک میدادم به بچه اولم زیاد تعریفی نبود ولی مشکل دفع نداشت
خواهرم آپتامیل میداد به بچه ش خوب بود بهش میساخت
کلا شیرخشک سلیقه ایه باید بسازه به نوزاد
گیگوز و اپتامیل۱
ی متخصصی میگفت نان ،شبیه ترینه به شیر مادر
نان اگه نارس باشه بچه پری نان
دکتر باید بنویسه
چاق کننده هم باشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.