۶ پاسخ

فک کنم تازه شروع شده😂
همیت الان اگه بدونی چه وضعی دارم بزا خوابوندش همه گریه داره هم خنده🤣

اینا هیچ وقت خوب نمیشن🫣تازه اول راهیم خواهر

تموم. که نمیشه
بزرگتر بشه سر چیزهای بزرگتر نق میزنه..
الان پسر من سر بستنی و خوراکی و اسباب بازی بیای ببینی چه گریه ها که نمیکنه..

امروز ب ی نفر میگفتم میگفت بزرگتر ک بشن گرفتاریهاشون بیشتر میشه

وااای پسر منم نق میزنه گریه می‌کنه وقتی میذارمش زمین جایی برم مخصوصا وقت تعویض پوشک و لباس منم دیگه داغون شدم بخدا

راه بیفته بهتر میشه

سوال های مرتبط