من ۶ هفته و ۲ روز رفتم گفت قلبش تشکیل شده ولی اگه میخوای دوباره کاری نشه یه هفته صبر کن واسه سونو
من هم ۶ هفته و یک روزم اولین سونو رو فردا برام نوشته دکتر ولی اینجام میگن ۸ هفته بری بهتره شمام تا حالا رفتی سونو؟
من ۶هفته و پنج روز رفتم
دکتر به من گفت ۱۹ ام بیا، میشه آخر ۸ هفته
چند روز پیش رفتم صدای قلب شنیده نشد میخام هفته ۸ ام کامل کنم بعد برم
وایسا هشت هفته برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.