مامانایی ک ۶ هفته و ۱ رو شونه کی برای سونو قلب میرید

۶ پاسخ

من ۶ هفته و ۲ روز رفتم گفت قلبش تشکیل شده ولی اگه میخوای دوباره کاری نشه یه هفته صبر کن واسه سونو

من هم ۶ هفته و یک روزم اولین سونو رو فردا برام نوشته دکتر ولی اینجام میگن ۸ هفته بری بهتره شمام تا حالا رفتی سونو؟

من ۶هفته و پنج روز رفتم

دکتر به من گفت ۱۹ ام بیا، میشه آخر ۸ هفته

چند روز پیش رفتم صدای قلب شنیده نشد میخام هفته ۸ ام کامل کنم بعد برم

وایسا هشت هفته برو

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اسرا و تو دلی مامان اسرا و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری