دلت اومد دعواش کنی 😞
دقیقا عین پسر من دوروزه دورش شلوغ بود انقد گریه کرد تا چشاش باز میشه میگه مامان بیرون
این سن خیلی حساسه ما هم همین داستان داریم این پسرم رادین حالا دیونمون کرده هرچی رو هی حاضر میخاد اندکی دیر بشه جیغ داد امروز عصبی شدم ی کوچولو زدمدم باسنش چند سری گفتم جیغ نزنه اما چنان جبغی میزنها سردرد شدم
دقیقا انگار پسر منو توصیف کردین
به دوسالگی خوش اومدی😂😂😂
دختر من بدتر از رهام هست😕😢
پسر من که تو روستا و تو یه حیاطیم
همش،میگه برم پایین
لجباز شده خیلی
باز میگن همه بچه تو جمع بزرگ شه
واقعا داره بدجور میشه و شده
میزنه جیغ میکشه لج میکنه گریه
وای دختر منم
تو خونه گررررریه که بریم ددر
میری بیرون خدا نکنه یه بچه ببینه جیییییییغ و گریه که دوستم دوستم(یعنی بیاد با من بازی کنه )
میریم پارک گرررررریه فقط تاب
میاییم خونه گرررررریه بازم ددر یا دختر واحد بغلی بیاد بازی
قششششششنگ دیوونه شدم از دستش
دختر منم همینه.. فک کنم لجبازی تو این سن خیلی طبیعی باشه.. اما من دیگه اعصابم نمیکشه 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.