۹ پاسخ

دلت اومد دعواش کنی 😞

دقیقا عین پسر من دوروزه دورش شلوغ بود انقد گریه کرد تا چشاش باز میشه میگه مامان بیرون

این سن خیلی حساسه ما هم همین داستان داریم این پسرم رادین حالا دیونمون کرده هرچی رو هی حاضر میخاد اندکی دیر بشه جیغ داد امروز عصبی شدم ی کوچولو زدمدم باسنش چند سری گفتم جیغ نزنه اما چنان جبغی میزنها سردرد شدم

دقیقا انگار پسر منو توصیف کردین

به دوسالگی خوش اومدی😂😂😂

دختر من بدتر از رهام هست😕😢

پسر من که تو روستا و تو یه حیاطیم
همش،میگه برم پایین
لجباز شده خیلی
باز میگن همه بچه تو جمع بزرگ شه
واقعا داره بدجور میشه و شده
میزنه جیغ میکشه لج میکنه گریه

وای دختر منم
تو خونه گررررریه که بریم ددر
میری بیرون خدا نکنه یه بچه ببینه جیییییییغ و گریه که دوستم دوستم(یعنی بیاد با من بازی کنه )
میریم پارک گرررررریه فقط تاب
میاییم خونه گرررررریه بازم ددر یا دختر واحد بغلی بیاد بازی
قششششششنگ دیوونه شدم از دستش

دختر منم همینه.. فک کنم لجبازی تو این سن خیلی طبیعی باشه.. اما من دیگه اعصابم نمی‌کشه 😂

سوال های مرتبط

مامان آقا رهام🫀✨ مامان آقا رهام🫀✨ ۳ سالگی
خیلیییی ب کمکتون نیاز دارم
حدودا یک ماهی میشه پسرم فقططططط جیغ میزنه
انقد جیغ میزنه صداش میگیره
پرخاشگر شده و وسیله پرتاپ می‌کنه ،وقتی از جلوی دستش ک میگیریم نندازه بیشتر جیغ می‌کشه و بقیه رو میزنه و چنگ میگیره
مخصوصاااا منو
وقتی خودمون تنها هستیم خوبه
لجبازی داره ،جیغ می‌زنه ولی خب بغلش کنم یا سرگرمش کنم ساکت میشه ولی خانواده ی خودم یا خانواده ی همسرم ،یا حتی خود خانواده ی همسرم باشه لج بیاد ب هیچ عنوان ساکت نمیشه ی رب تموووم فقط جیغ میزنه و گریه می‌کنه و بقیه رو میرنه
هرکاری هم میکنیم ساکت نمیشه
می‌ره بیرون یا مهمونی یا تو حیاط اصلاااا خونه نمیاد ،سرگرمش میکنیم ،با بازی ،صحبت ،سعی میکنیم بیاریمش خونه ولی خب هیچ تاثیری نداره و گریه میاد و جیغ میزنه
دیگ خجالت میکشم کسی بیاد خونم یا برم بیرون این بچه لج بیاد
میدونم بچه لجبازی و گریه داره ولی پسر آروم و حرف گوش من یک ماهه ک از این رو ب اون رو شده
اصلا انگار قاطی کرده 😭😭😭😭
نمی‌دونم چیکارش کنم ک خوب بشه
حتی بعضیا بهم گفتن خدایی نکرده انکار اوتیسمیه یا عصبیه ببرش دکتر
ولی من میدونم این نیست
خودم حس میکنم چشم نظر
آخه پسر من ماشاالله خیلییی خوش زبونه و باهمه زود جور میشه و سفید پوست و خوشگله
خودم حس میکنم ب خاطر اینچیزاعه
واقعا کلافه شدم نمی‌دونم چیکار کنم
دلم میخاد از ی آدم مطمن چشم نظر و حرز امام جواد بگیرم ولی میترسم
میترسم چون بچست براش خوب نباشه
شما جای من باشین چیکار میکنین
کمکم کنین لطفا