۵ پاسخ

من همین چن هفته پیش اینجوری شدم قبل بارداری اصن نداشتم میگن اگه خفیف باشه و علائم زیاد نداشته باشی بعد زایمان خوب میشه الان بخاطر سنگینی که جنین وارد میکنه

ربطی ب هیچی نداره هیچ کاری هم نکن منم اینجورم خودش بعد زایمان خوب میشه

باید بدی بره داخل اون اگ بیرون بمونه ورم میکنه و اذیتت میکنه اینو کسی داره بهت میگه ک از بچگی دچار یبوست و بواسیر بوده وازلین با پلاستیک فریزر بده بره داخل

واسه منم هست جای نگرانی نداره من قبل بارداری داشتم بااینکه اصلا نه قبل بارداری نه الان یبوستم نداشتم

باواسیله
بخاطر یبوست اومده
بعدا باید عمل کنی

سوال های مرتبط