۱۴ پاسخ

عزیزم‌حق داری تو این اوضاع به هم ریخته نه نگران باش نه عذاب وجدان داشته باش اگر می‌تونی از مشاوره روان‌پزشک استفاده کن و اینم بدون خیلی مامان خوبی هستی که با این حالت باز دغدغه داری

حالا بچه اولته اینجوری شدی واسه من بچه سومه افسرده شدم کم مونده دیوونه بشم شوهرم کمک ک نمیکنه هیچ زیر آبی ام میره😭

تازه الان که خوبه هرچی‌بزرگ تر میشن سخت تر میشه من ۳ سالشه اینقدر شیطونی میکنه دیگه روانی میکنن ادمو

منم با اینکه چند روزه قشنگ میفهمم که هورمونام بهم ریخته منم نه ماه از اونور نتونستم از خونه بیرون برم الانم یکم گیجم بعضا متوجه نمیشم باید چکارکنم چکار نکنم یهو الکی گریم میگیره

عزیزم این طبیعی هست بابت هورمون ها هست

لباس نوزادی داریم  از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

تنها نیستی منم همین حس دارم از بس ک تو خونه نشستیم و گریه های بچه بوده
ولی ناشکری نکن به این فک کن ی سال دیگه این موقع بچه هامون بزرگ شدن

قشنگم حتماا ی روانپزشک برو ک برات دارو تجویز کنه
با همسرت هم صحبت کن با صحبت این چیزا حل میشه
مردا رو باید بهشون بگی تا متوجه بشن خیلی چیزارو
ببین علائم افسردگی داری یکم
من خودم تحت نظرم قراره بعد زایمان هم برم باز

عزیزم بخاطر هورمونهات همه بعد زایمان اینجور میشن از یکی کمک بگیر چند ساعتی بچه رو بزار پیشش
خودتم اگه نیاز برو زیر نظر مشاور

عزیزم طبیعی هست تومادرا مال افسردگی بعد زایمان انشاالله بچه هامون سر دستی بشن خوب میشیم

فکر کنم برای هورمون هاست منم یه کم ذهنم زیاد درگیره و حساس

منم اینجوریم دیگه خسته شدم ولی من پسر سومم دنیا اوردم

بخاطر زایمان و هورمون هات سعی کن خودتو مشغول کنی به کار خونه یکم توخوته ورزش کن بزار دلت آروم بش

بچه چندم شماست؟

سوال های مرتبط