۵ پاسخ

فک کنم بدو‌تولد قابل استفاده ست

از کجا باید بخریم منم دوست دارم بگیرم

من توی این یک ماه خیلی ازش استفاده کردم

من برای دخترم استفاده کردم هم خودم بستم هم همسرم، بستگی به جثه بچه داره ، دختر من رشدش خوب بود و وزن ش بالا رفت دیگه نتونستم استفاده کنم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی