بچها دقیقا کشاله رانم درد بدی میگیره چراااا

۲ پاسخ

بخاطر رشد بچه و لگنه عزیزم

منم همین مشکل رو دارم
پرسیدم دکترم گفت بخاطر رشد بچه ست
چون داره فضای بیشتری رو اشغال میکنه بخاطر همین لگن آروم آروم باز میشه
این رباط ها و تاندون ها کشیده میشن درد میاد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه و نورا مامان فاطمه و نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری