خانوما نمیشه من یه سیخ جیگر و خوشگوشت بخورم؟؟🥲؟

۱۱ پاسخ

چرا عزیزم بخور ولی در حد دوسه تا تیک کوچیک

نه اصلا نخور جگر چه اول هفته چه اخر هفته ضرر داره

نوش جونت

نه عزیزم اتفاقا این هفته ها چشم بچه داره باز میشه باید جگر بخوری ولی اگه گاوی باشه بهتره خود گهواره نوشته تو دستور غذایی، خیلییی زیاد نخور ولی هوس کردی بخور مشکلی نداره اتفاقا خوبه برات هم خون سازه هم ویتامین برا چشم بچه خوبه

میتونی یه سیخ بخور

جگر زیاد نخور ، من یکی دو تکه میخورم هوس کنم

من خوردم تاحالا دوسیخ یه بار دوسیخم یه بار دیگه ک رفتیم بیرون طوری نشده تازه سر دختر اولم ک اصلا نمیدونستم نباید بخورم هفته ای یه بار میخورم خخخخ

الان هفتت بالاست مشکلی نداره بخور

جیگر میتونی بخوری

یکم در حد رفع هوس بخور

گمونم جیگر ضرر داره نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🩵آیلین💜 مامان آرسام🩵آیلین💜 ۲ ماهگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی