خانما جیگر بده بخورم؟یکوجولووو🥲😂

۱۵ پاسخ

یکم بخور

من ماه اول به اندازه یه صبحونه خوردم، یه بار اشکالی نداره

بابا هیچ ایرادی نداره مامان من سر پنج تا بچه ای ک اورد ویارش جیگر بود خیلیم میخورد هیچ کدوممون هیچیمون نیس بخور بابا میخای زیاد بخوزی همون روز مولتی ویتامین نخور ک ویتامین آ زیاد نشه فقط همین

من ک از اول بارداری اون موقعی ک نمدونستم خوردم الانا هم میخورم😐

من دیروز جات خالی مث گا و خوردم حتی دکتر تغذیه ام رفتم گف هفته ای یبار بخور خوبم هس منتها کامل بپز نیم پز نباشه

من میخورم دیگه دو سه تا تیکه جیگر تاثیر نداره

ن بابا بخور

جگر گاو و گوسفند خوب نیست تو بارداری

من ۴تا ۵ بار تا دوتا سیخ خوردم هیچی هم نشده

ن بابا خبری نی اولش اصلا نباید بخوری اخراش درحد یکم عیب نداره

یکی دوتا مشکلی نیست زیاد میگن خوب نیست

نه من خوردم زیادنبایدخورد

عزیزم‌ نخوری بهتره محض احتیاط دل و قلوه و اینا ایرادی نداره

واقعا بده

نه یکم چیزی نمی کنه، من هفته اول یکی دو بار خوردم، در حد رفع هوس مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان ملینا مامان ملینا ۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان شایان مامان شایان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان جوجه 
مامان جوجه مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری