خانوما جیگر بده بخورم ۳۰هفته ام

۶ پاسخ

من چن بار خوردم

نندخورده در حد ی سیخ

خیلی کم بخور چیزی نمیشه

من قلوه میخورم ولی جیگر نخوردم تاحالا

نخوری بهتره

با یکی دوبار خوردن چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان مامان عرشیا مامان مامان عرشیا ۲ ماهگی
مامان آرسام🩵آیلین💜 مامان آرسام🩵آیلین💜 ۲ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پـ💙ـارسا مامان پـ💙ـارسا ۹ ماهگی
مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی