سلام عزیزم اره میشه خورد جگر میگن ۳ماه اول چون ممکنه باعث نقص مادر زادی شه الان دیگ مشکلی نداره .و اینکه ماه اخر میگن اگ جیگر گاو بخوری زردیه بچه رو هم میگیره دفع میکنه و خوبه
من شاید ماهی یه بار دو سه تکه بخورم
الان دیگه خطرناک نیست در حد متعادل چند تا تیکه خوبم هست
منکه دیروز خوردم🤐به این امید ک ماه آخره
بخور نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.