سلام خانما میشه جیگر بخورم

۵ پاسخ

سلام عزیزم اره میشه خورد جگر میگن ۳ماه اول چون ممکنه باعث نقص مادر زادی شه الان دیگ مشکلی نداره .و اینکه ماه اخر میگن اگ جیگر گاو بخوری زردیه بچه رو هم میگیره دفع میکنه و خوبه

من شاید ماهی یه بار دو سه تکه بخورم

الان دیگه خطرناک نیست در حد متعادل چند تا تیکه خوبم هست

منکه دیروز خوردم🤐به این امید ک ماه آخره

بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵آیلین💜 مامان آرسام🩵آیلین💜 ۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی🥹🫀 مامان تودلی🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هفتم بارداری
مامان مامان عرشیا مامان مامان عرشیا ۲ ماهگی