بچه ها من خاکشیر خوردم میترسم بد نیست ؟؟

۱۱ پاسخ

سقط آوره دیگه نخور

عزیزم حالا دیگه خوردی ما چی بگیم بهت استرس بدیم

عزیزم فقط تو ۳۸ هفته میخورن برا زردی نه نخور خاکشیر باعث زایمان زودرس میشه

دیگه خوردی بهش فکر نکن

نبايد بخوري
يه بار اشكال نداره ديگه نخور

عزیزم خاکشیرباعث زایمان زودرس هست،واینوخودم سال هاقبل تجربه کردم متاسفانه

نگران نکن خودتو
ولی گلم رحم و شل میکنه

دلیل اینکه نباید خورد چیه؟؟ برا چیزی ضرر داره؟
من مادر شوهرم رفته برام خاکشیر گرفته که از الان بخور بچه زردی نیاره منم نخوردم گفتم اول از دکترم بپرسم بعدا

دیگه خوردی

منم خاستم بخورم گاتن برا یبوست خوبه.اما دیدم دوباره گفتن نه نباید بخوری نمیدونم

اخه چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان محمدرضا جان مامان محمدرضا جان ۵ ماهگی