۴ پاسخ

والا گلم من خودمم خیلی سر در نیاوردم از این کیت ها

من یبار از کیت استفاده کردم از روز ۱۴ سیکلم تا ۱۹ همین طور پر رنگ بود آخر نفهمیدم ولی از ۱۴ تا ۱۶ اقدام داشتم و باردار شدم اما زایمان زود رس شدم و از دستش دادم💔😭

کیت ها هم قاطی کردن

اره 🤔من ک هیچوقت از کیت سر درنیاوردم

سوال های مرتبط