۲۰ پاسخ

دل و کمر و همه جات باهم درد میگیره 🥲ولی خب فقط چند ساعت درد داری بعدش تموم میشه انگار هیچ دردی نبوده

برا من کمر و واژنم درد گرفت
میرفتم سرویس آب گرم میگرفتم رو واژنم یکم سبک میشدم

کمر و شکم و لگن البته من نتونستم و اورژانسی سزارین شدم

خدا به هممون کمک کنه سالم سلامت زایمان کنیم و بچمون بغل بگیریم الهی آمین 🥲

اصلا دردش رو نمیشه توصیف کرد انگار یه درد خواصی هست خیلی فراتر از حد تصور من کلا خیلی ادم جون سختی هستم اما درد زایمان طبیعی برام غیر قابل توصیف هست همین که بچه دنیا میاد دیگه راحت میشی
راضی بودم اما دیگه بدنت مثل قبل نمیشه هر کی میگه دروغ میگه مگر اینکه همون بچه اول ترمیم کنی و بخیه های خوبی بزنی مثلا یه مامای خیلی حرفه ای داشته باشی تجربه من این بود از زایمان طبیعی

همه جا هر جایی ک فک کنی به حد مرگ درد میگیره

زیر دل

من پایین کمرم فقط درد می‌گرفت
ولی خیلی دردش وحشی و شدید بود

زیر شکم
کمر لگن

همه جا بیشتر کمر ب پایین

از کف پا تا فرق سر 😂

قشنگ حس می‌کنی لگنت داره باز میشه خیلی درد عجیبی داره ولی زود تموم میشه

از پشت کمر تیر میکشه تا زیر شکم درست همون جاهایی که تو پریودی دردمیکنه البته اینبار صد برابر بیشتر
دردش خیلی زیاد به طوری که وقتی دردت شروع میشه نفس آدم میگیره
ولی بچه که به دنیا میاد دردت کامل یادت میره اصلا نمیدونی چه جوری بود یک دفعه تموم میشه

کمر استخوان بیکینی و ران پاها

کمر و زیر شکم درد میکنه

از دل شروع میشه میزنه به کمر و لگن ، موقع انقباض کل شکم از بالا تا پایین سفت میشه مث سنگ

من نکردم اما احتمالا رحم استخونهای لگن کمر واژن هر چی که اون پایینه

من دردم که گرفت اولش شبیه درد پریودی بود هی بشتر میشد ولی میگرفت ول میکرد بعدم خونریزی پیدا کردم

بدن با بدن فرق میکنه عزیزم من فقط لگنم درد میکرد

همه جا درد ميگيره بيشتر كمر

سوال های مرتبط