من زایمان اولم 19سالم بود هیچی از زایمان طبیعی نمیدونستم 9ماه رو هم فقط میخوابیدم اصلا تحرک نداشتم بخاطر همون خیلیییی سخت بود زایمانم ولی الان بچه دوممه باز میخوام اگه خدا کمک کنه طبیعی بیارم چون الان اپیدورال هست زایمان در آب هست ورزش قبل زایمان و اینکه من شنیدم زایمان اول سخت میشه دومی راحتتره نسبت به اولی
من عمرا تیکه تیکه بشم نمیزارم دیگه طبیعی
بله....بله
من اولی طبیعی بود این یکی و چون بند ناف دور گردنش استرس دارم خودم همه اش به خاطر همین میخوام سزارین بشم
بله صد در صد حاضرم
ن هیچ عنوان
بالاخره از استاندارد خارج میش مثل اول نیست
اره بااینکه زایمان اولم اذیت شدم میخام اینسری مامابگیرم و طبیعی بیارم ...بنظرم ارزشش رو داره بعدش سرپامیشه آدم
بله صددرصد👌👍
بله زایمان سومم هست
به هیچ وجه اشتباهه کامله من زایمان اول طبیعی بود مجبور شدم بعد ۶ ماه عمل زیبایی و افتادگی رحم و واژن انجام بدم
فقط یه سوال اینکه پایین برش بخوره یا گشاد بشه ،شما بعد از طول درمان از نظر رابطه تفاوتی با قبل زایمان داشتید یا نه؟
راست بگید لطفا،ممنونم
بله صددرصد. انشالله بچم سفالیک بمونه طبیعی بیارم
اگه پیش یه دکتر خوب و یه مرکز مجهز و خوب باشی با ماما های خبره خوبه
من زایمان اولم اذیت شدم زایمان دوم عالی بود
بله .زایمان سوم هستم بازم میخوام طبیعی بیارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.