۱۸ پاسخ

حق با همسرته برای مزدم همونقدر باش که برات هستن

واقعا ینی ی رفت و امد با دایی شده دلیل اعصاب خورد کنیتون .
ولش کن دور اینجور اقوامو خیلی زود تر از اینا باید خط کشید

عزیزم حقی به گردن شما نداشته ازدواجت کادو داده خب مادر شما هم برای ازدواج دخترشون کادو دادن فعلا به خواسته شوهرت راه بیا بذار چند روز بگذره بعد وقتی اوضاع خوب بود به شوهرت بگو مثل خودشون فقط تماس میگیرم تبریک میگم برای زایمان دخترش، کادو که راست میگه لازم نیست بفرستی

حق با شوهرته

چقدر خانوادتو بزرگ میکنی و همسرتو کوچیک باجناق محل نمیذاره داییت محل نمیذاره بازم نگران قطع رابطه هستی با اونا خب یکم چشماتو باز کن ببین چجور ادمی هستن سر همچین ادمای بی ارزشی خراب نکن زندگیرو

حق با همسرت سنگین تا کن تا علت ناراحتی و دوری تون جویا بشن ، زمانی ک دیدی براشون مهمه بگو بخاطر چی فاصله گرفتید اما اگر دیدی نه براشون مهم نیست همونقدر ک باهاتون سرد برخورد کردند همونطور تا کن

قطع رابطه نکن. ازاینجا تااونجا مگ چقد رفتو امد داریم در حد ی تلفن نهایت باشه. تااونموقع شاید شما باز شادی داشتین. هزار خیر و خدب هست ازالان تااونموقع برنامه نچین

حق صد در صددددد با شوهرته اونا حتی ب تو هم احترام نذاشتن تو خودت باید متوجه شی و قطع ارتباط کنی اونوقت شده دغدغه‌ت؟ مهم ترین فرد تو زندگیت شوهرته
من خودم باشم قطع ارتباط ک نه ولی فقط در حد تماس ک تبریک و تسلیت بگم میمونم و هیچگونه کادویی هم نمیبرم
اونوقت تو چرا باید کادو ب دخترش بدی این قدر وقتی اونا ارزش نذاشتن ب شماها

قطعا حق با همسرته
من بعد عروسیم چند بار رفتم خونه داییام اونا نیومدن منم دیگه نرفتم دخترم به دنیا اومد همشون اومدن دیدنش منم یه سری دعوت کردن رفتم بعدش پسرم به دنیا اومد نیومدن منم دیگه نرفتم شوهرم کاری نداره به رفتنم خودم نمیرم، کسی که بهم احترام نزاره منم میزارمش کنار حالا هرکی باشه

قطع رابطه نکن اما عادی رفتار کن مثل خودش نیازی نیست هرکدوم بچه آورد تبریک بگی

خدایی دیگه دایی فامیل نزدیک حساب نیست دیگه اصلا از اول به خودت احترام نذاشتی حالا مثلا ۱۰۰داد میگی ۵۰۰ چی به تو رسیده هیچی آخرشم سرافکندگی

حق با همسرته عزيزم اصلا اشتباه كردى از اولم كادوى ايشون رو دروغ اعلام كردى
هركارى واست كردن واسشون بكن شما بهشون گلگى كن

انجام بده بزار داییت متوجه کارش بشه بخاطر فامیل زندگیتو خراب نکن اصلا مهم نیست

اوووه شوهرت چه حوصله ای داره.تو این جنگ چقدر انتظار داره

دقیقاهمسرت درست میگه

از هیچچ کسسس توقع نداشته باش تا اعصابت راحت باشه، نیومده به درررک، انقد مسایل بزرگتر هست که آدم حرصشو بخوره،

حق با شوهرت

حق با همسرته زیاد براش قدم‌برداشتی

سوال های مرتبط