میگ بتات پایینه معلوم نیس
رفتم سونو میگه فیبرومات زیادن نمیتونم تشخیص بدم کجاست
اگه هم بتات بالای هزار هست احتمال زیاد ساک تشکیل شده و تو سونو نشون میده
من از اول بارداری زیر دلم و شکمم درد میکرد دکتر برام شفاف پروژسترون تجویز کرد هم واسه آروم شدن دردم هم واسه محکم شدن جای بچه من پروژسترون ۴۰۰ استفاده میکنم هر ۱۲ ساعت یکبار شیاف جلوگیری میکنه از سقط ولی حتما سونو شو تا ببینی داخل رحم هست یا خارج چون جای بچه رو شیاف محکم میکنه
لطفا بعد از مثبت شدن تست بارداری حتما برید دکتر تابراتون سونو اولیه بارداری بنویسه تا خدای نکرده خارج از رحمی نباشه هرچی بیشتر از تایمش بگذره امکان پارگی لوله فالوپ وجود داره پس هیچوقت پشت گوش ننداز که الان نمیرم میذارم قلب تشکیل شد برم تو رو خدا جدی بگیرین و پیگیر باشین
باید مطمئن بشی قلب داره بعد دارو استفاده کنی
منم درد دارم استراحت کن
عزیزم خب باید بری دکتر . چه کار به صدای قلب داری اصلا هنوز که نمی تونند سونو کنند. فقط برو علائمت رو بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.