خانم ها چایی با نبات بخورم ضرر ندارع

تصویر
۸ پاسخ

نه نخور کشنده هست

من از اول بارداری خوردم😐

چرا باید ضرر داشته باشه

من میخورم بعضی وقت ها

نه فقط شاید معده درد بگیری

من چون هندوانه در طول روز زیاد میخورم و طبعش سرده یک‌ماهه هر شب چایی نبات خوردم 🥲

عزیزم دیگه تو هفته شما هیچ‌ چیزی ضرر نداره دیه

هفته های اخری دیگه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ ماهگی