سلام خانم بنداری بخورم ضرر ندارع

۱۰ پاسخ

مرسی عزیزم

من ک چندین بار خوردم

من ک خوردم

غذاست دیگه غذا چرا ضرر داشته باشه ؟؟؟؟

والا من ک همه چی میخورم 😅

فلفلیه ؟فک کنم طعم شیرت رو عوض کنه..مطمئن نیستما

من خوردم والا ضرر داره نداره نمیدونم بخور بابا ول کن

نوش جونت

نه من الان پیتزا خوردم

😕😕😕چه ضرری؟

سوال های مرتبط

مامان پناه🤍🫀 مامان پناه🤍🫀 ۱ ماهگی
مامان جوجه💛🐣 مامان جوجه💛🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ ماهگی