شما ک تحمل کردی یه کم دیگه تحمل کن نخور تا وقتی از بچه ازمایش فاویسم بگیزن
ممکنه جنین حساسیت داشته باشه و اذیت بشه، ممکنم هست نداشته باشه و هیچی نشه
تو نت بخون مشکلی نداره، حتی گفته در حد اعتدال برای کم خونی خوبه
فقط اگر مادر مشکل داره نباید بخوره
من که خیلی خوردم هیچیم نشده
آره عزیزم باعث حساسیت و آلرژی میشه در جنین و میگن خوب نیس
زیادیش اره.. باعث کم خونی خودت و جنین میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.