خانم ها باقلا ضرر داره بخورم؟

۶ پاسخ

شما ک تحمل کردی یه کم دیگه تحمل کن نخور تا وقتی از بچه ازمایش فاویسم بگیزن

ممکنه جنین حساسیت داشته باشه و اذیت بشه، ممکنم هست نداشته باشه و هیچی نشه

تو نت بخون مشکلی نداره، حتی گفته در حد اعتدال برای کم خونی خوبه
فقط اگر مادر مشکل داره نباید بخوره

من که خیلی خوردم هیچیم نشده

آره عزیزم باعث حساسیت و آلرژی میشه در جنین و میگن خوب نیس

زیادیش اره.. باعث کم خونی خودت و جنین میشه

سوال های مرتبط

مامان هلیا♥. مامان هلیا♥. ۳ ماهگی
مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان پناه🤍🫀 مامان پناه🤍🫀 ۱ ماهگی
مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۱۳ ماهگی
مامان قلب مادر💓 مامان قلب مادر💓 ۴ ماهگی