۱۱ پاسخ

ووش کپی مثل حسنام میخوابه😍😘😘😘

پسر منم اینجوری خیلی دوس داره بخوابه 😍

نه ایرادی نداره منم دخترم رو بخاطر کولیکش کلا از ۲۰ روزگی دمر میخوابوندم راحت میخوابید

عزیزدلم 😍

پسرمنم اینجوری میخوابه ولی خب رو تشک معمولی میزارم این تشک گاردار یکم خطرناکه

ای خدا خوش به حالت به جای این همه مامان خسته ام بخواب

ووی ننه چه مشکلی آخه بامزه🥹
ولی خواب ایمن باید طاق باز باشه و روی تشک سفت

باید خیلییی مواظبش باشی
بزارش روی دوشک ساده ک خدایی نکردی چیزی دم بینیش نره و نتونه نفس بکشه این دوشک خیلی خطرناکه

پسرامنم اینطور میخوابن خطرناکه ولی حواسم بشون هست

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

وی بقوربانت بم چن جوانه😂😍

سوال های مرتبط