بچها چرا بلند میشم یهو زیر شکمم تیر میکشه؟

۸ پاسخ

خیلی آروم بلند شو منم اینجوری بودم از وقتی خیلی آروم بلند میشم درد نمیگیره

منم این مشکلو دارم🥺

منم همچينم چپم ميگيره خيلي اروم بلند شو اگه ديدي نميتوني بشين ي دقه بهتر ميشي

وای منم امشب اینجوری شدم

آروم آروم بلند شو عجله نکن

باید آروم بلند بشی از جایی کمک بگیری

منمممم

منم همینجوری میشم مخصوصا قسمت چپ زیر رحمم ،البته من جفتم پایینه سرویکسم هم کمه،استراحت مطلقم و وازاپرویا دارم

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی