۳ پاسخ

کسی نمیتونه بگه که یا زیاده که
بچه ت باید بدونه کی سیر میشه کی هنوز گرسنه ست
الان من با ۵قاشق سیر میشم خدایی زیاده
ولی شاید پسر تو نشه

ن بنظرم کمه.ماشالله دیگه نزدیکه دوسالشه بنظرم کمه وممکنه گشنه اش بشه

آره حلیم سنگین هست پنج قاشق غذاخوری هم خیلی زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی