کمکککک
کولیک رفلاکس استفراغ

تصویر
۴ پاسخ

چجوری تا الان موندی و یک بچه داری ؟

عزیزم هرچه سریعتر خودتو از اون زندگی نجات بده

هر مردی یه اخلاق‌و یه رفتار بدی داره که ادم فقط حرص میخوره هیچ مردی بی نقص نیست

جدا بشو حیف عمرت نیست پای این طلف بشه؟؟؟ خودت خسته نیستی ارامش نمیخوای؟؟
برای خودت میگم این زندگی زندگی نمیشه یا باید درستش کنی یجوری یا جدا‌ شو شده برای اینده بچت که فردا روزی همچین ادمی که ن بلده عشق بورزه نه چیزی الگوی این مظلوم نشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۱ ماهگی