سلام قشنگا بخونین جواب بدید مرسی 💋

تصویر
۵ پاسخ

راست میگی ما هم مثل شما اصلا برا پسر اسمای امروزی نمی‌پسندم تصمیم گرفتیم اسم پسرم بزاریم یاسین ب معنی قلب قرآن
ولی برا دختر دوست دارم اسم بروز و شیک باشه برخلاف پسر

بنیامین خیلی قشنگه ک

نامدار باشه قشنگه❣️

قشنگه گلم

هرچی اغاتون بگه همون ✌🏻🫢

سوال های مرتبط

مامان 💙جوجو ممد 💙 مامان 💙جوجو ممد 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یاشارو نینی مامان یاشارو نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری