کیه
والا خبر ندارم
هیچی
امشبم تولدش بود هیچی نگرفتیم
تا متوجع نیست از فرصت استفاده میکنیم
هنوز چیزی مدنظرم نیست🥲
شما خودت چی ؟
بابا بچه هاتونو بدعادت نکنید اینطوری هرسال موظف میشید یه چیزی براش بگیرید حتما.اگه یه سال نگیرید ناراحت میشه میگه به فکرم نبودید
کی هس؟🫣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.