۴ پاسخ

کیه
والا خبر ندارم
هیچی
امشبم تولدش بود هیچی نگرفتیم
تا متوجع نیست از فرصت استفاده میکنیم

هنوز چیزی مدنظرم نیست🥲
شما خودت چی ؟

بابا بچه هاتونو بدعادت نکنید اینطوری هرسال موظف میشید یه چیزی براش بگیرید حتما.اگه یه سال نگیرید ناراحت میشه میگه به فکرم نبودید

کی هس؟🫣

سوال های مرتبط